Телефонна лінія «довіри» (06264) 3-10-13 щодня з 08.30 до 11.30, з 13.30 до 15.00, крім вихідних. «Гаряча лінія» відділу державної реєстрації актів цивільного стану (06264) 5-13-17, понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – з 08:00 до 15:45, крім вихідних. "Гаряча" лінія з питань діяльності оперативного штабу реагування на спроби рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю на території Донецької області, (06264) 4-24-81, щодня, крім вихідних, з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 16.00, у п’ятницю з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 15.45.

5

 

В Україні майже кожна друга дитина стає жертвою булінгу. Більшість з них соромляться, що стали жертвою знущань і нікому про це не говорять.

 

Тому спеціалісти відділу правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області продовжують проводити лекції «Стоп булінг!».

 

 4

 

У навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І ст. - дитячий садок» № 3 фахівці юстиції Донеччини Лушпа Тетяна та Стародуб Катерина провели дві лекції для учнів 4-х класів, під час яких поспілкувались з дітьми про явище булінгу, його причини та основні прояви у шкільному середовищі.

 

Діти дізналися, що жертвою цькування може стати абсолютно будь-яка дитина, не дивлячись на те, якою б сильною або здібною вона не була б. Однак,  найчастіше жертвами стають ті, хто найбільше виділяється (дивно одягнений, дивно поводиться чи взагалі неохайний). Також потенційними жертвами можуть стати і ті, хто швидко втрачає самоконтроль, легко піддається емоціям.

 

2

 

Булерами у свою чергу найчастіше стають ті, хто ростуть без авторитету, заборон своїх батьків чи опікунів, але в той же час їм не вистачає уваги та поваги дорослих. В таких дітях часто яскраво виражені нарцисові риси характеру – вони самостверджуються за рахунок інших учнів та намагаються довести власну перевагу.

 

«Найкращий спосіб викорінення булінгу з оточуючого середовища - це змінити ставлення до людей, які відрізняються від нас. І це стосується, не тільки осіб з інвалідністю, а ще й біженців, сиріт або інших соціальних груп. Не треба оцінювати однолітків за якимись критеріями, стереотипами, адже вони це відчувають і це їх принижує», – зауважила головний спеціаліст відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Тетяна Лушпа.

 

1

 

3