Телефонна лінія «довіри» (06264) 3-10-13 щодня з 08.30 до 11.30, з 13.30 до 15.00, крім вихідних. «Гаряча лінія» відділу державної реєстрації актів цивільного стану (06264) 5-13-17, понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – з 08:00 до 15:45, крім вихідних. "Гаряча" лінія з питань діяльності оперативного штабу реагування на спроби рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю на території Донецької області, (06264) 4-24-81, щодня, крім вихідних, з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 16.00, у п’ятницю з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 15.45.

На сьогоднішній день надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді. Тому спеціалісти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області цього разу завітали з відкритим уроком «Стоп булінг!» до учнів Маріупольського коледжу ПДТУ.

 

«Залякування, знущання, побиття, псування майна – все це відбувається серед учнів та об’єднує один «новомодний» термін – булінг. Булінгом вважаються діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, внаслідок чого заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого», – зазначила головний спеціаліст відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Марія Танаджі.

 

Учням коледжу розповіли про основні види, причини, умови виникнення булінгу. Молодь дізналась про адміністративну відповідальність передбачену за цькування та про способи захисту.

 

Олена Горустович, заступник начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти звернулася до молоді: «Прізвиська, піддражнювання, стусани з боку одного або групи учнів є ознаками нездорових стосунків, які можуть привести до регулярного, повторюваного день у день цькування. Найчастіше цькування ініціюють надмірно агресивні діти, які люблять домінувати, бути «головними». Принижуючи інших, вони підвищують власну значимість. Нерідко це відбувається через глибокі психологічні комплекси кривдників. Можливо вони самі переживали приниження або копіюють ті агресивні й образливі моделі поведінки, які є в їхніх сім’ях».

 

Учні жваво приймали участь в обговоренні, а для наглядного ознайомлення зі своїми правами отримали інформаційні буклети.

 

0