Телефонна лінія «довіри» (06264) 3-10-13 щодня з 08.30 до 11.30, з 13.30 до 15.00, крім вихідних. «Гаряча лінія» відділу державної реєстрації актів цивільного стану (06264) 5-13-17, понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – з 08:00 до 15:45, крім вихідних. "Гаряча" лінія з питань діяльності оперативного штабу реагування на спроби рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю на території Донецької області, (06264) 4-24-81, щодня, крім вихідних, з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 16.00, у п’ятницю з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 15.45.

Явище жорстокої поведінки серед дітей в останній час дуже часто проявляється у школах, спортивних секціях, гуртках та у вільний від навчання час.

 

Тому, працівники юстиції Донеччини активно продовжують проводити заходи спрямовані на підвищення толерантності підлітків та неприпустимості цькувань молоді.

 

Сьогодні, спеціалісти юстиції спільно з патрульною поліцією Донецької області відвідали заклад загальної середньої освіти № 27 міста Маріуполя та поспілкувалися зі школярами про булінг та кібербулінг.

 

Жертвою цькування може стати абсолютно будь-яка дитина, не дивлячись на те, якою б сильною або здібною вона би не була. Однак, найчастіше жертвами стають ті, хто найбільше виділяється (кумедно одягнений, дивно поводиться чи неохайний). Також потенційними жертвами можуть стати ті, хто швидко втрачає самоконтроль, легко піддається емоціям.

 

Булерами ж найчастіше стають ті, хто ростуть без заборон та авторитету батьків, але в той же час їм не вистачає уваги і поваги дорослих. У більшості таких дітей – яскраво виражені нарцисові риси характеру. Їм весь час доводиться самостверджуватися за рахунок інших людей, доводити власну перевагу.

 

Головний спеціаліст відділу правової роботи та правової освіти Марія Танаджі порадила школярам як треба реагувати на цькування та як вони повинні діяти в разі психологічного або фізичного насилля. Крім того, дітям наголошено до яких наслідків може привести насильство та до кого треба звернутися першочергово.

 

Школярі уважно слухали та активно дискутували. На завершення присутні хлопці та дівчата пообіцяли бути чемними та законослухняними учнями.

 

2 2