Телефонна лінія «довіри» (06264) 3-10-13 щодня з 08.30 до 11.30, з 13.30 до 15.00, крім вихідних. «Гаряча лінія» відділу державної реєстрації актів цивільного стану (06264) 5-13-17, понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – з 08:00 до 15:45, крім вихідних. "Гаряча" лінія з питань діяльності оперативного штабу реагування на спроби рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю на території Донецької області, (06264) 4-24-81, щодня, крім вихідних, з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 16.00, у п’ятницю з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 15.45.



Більшість глядачів безпосередньо знайома з процедурою державної реєстрації речових прав на нерухоме майно або бізнесу, у когось ця процедура викликала позитивні емоції, у когось обурення в процесі реєстрації.

 

Але всі розуміють, що конфлікти це неминуча складова, яка виникає у процесі взаємодії суб’єктів правовідносин. Виникає питання, так який є шлях вирішення конфліктів? Відповідь є – це скарга.   Скарга вважається одним з цивілізованих методів їх вирішення.

 

В ефірі передачі «Твоє право» на Телеканалі «Донеччина. ТV» Анжеліка Цибанєва, в.о. начальника відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Донецькій області відповіла на ряд запитань порядку оскарження у сфері державної реєстрації, які є актуальними для аудиторії телеглядачів. Насамперед роз’яснила, що входить в поняття державної реєстрації і, що таке скарга.

 

Звернула увагу, що можна оскаржити, до кого звертатися зі скаргою, ким розглядаються скарги на території Донецької області, результати розгляду скарги.