Телефонна лінія «довіри» (06264) 3-10-13 щодня з 08.30 до 11.30, з 13.30 до 15.00, крім вихідних

buklet gerb

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ

У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

15.12.2016    Краматорськ    434/2

 

Про затвердження Плану – графіку
проведення щомісячних безвиїзних та
щомісячних виїзних перевірок на 2017 рік
та Переліку суб’єктів нормотворення,
нормативно-правові акти яких підлягають
державній реєстрації в Головному
територіальному управлінні юстиції
у Донецькій області

 

 

 

Відповідно до пункту 3.5 розділу ІІІ Порядку проведення органами юстиції перевірок стану додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19 січня 2012 року № 93/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2012 року за № 67/20380 (із змінами),

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити:

1) План – графік проведення щомісячних безвиїзних та щомісячних виїзних перевірок щодо додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державним підприємством «Адміністрація морських портів України» (щомісячні безвиїзні перевірки), Донецькою обласною державною адміністрацією, обласною військово-цивільною адміністрацією, районними державними адміністраціями, районними військово-цивільними адміністраціями Донецької області та їх структурними підрозділами на 2017 рік, що додається;

2) Перелік суб’єктів нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області, що додається.

 

2. Управлінню реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області (Залозна):

1) проводити щомісячні безвиїзні та щомісячні виїзні перевірки відповідно до затвердженого Плану-графіку та з урахуванням Перелік суб’єктів нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області;

2) здійснювати постійний моніторинг кола суб’єктів нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області.

 

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області Залозну О.С.

 

В.о. начальника                                                                                 О.В.Павлова

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного територіального управління юстиції у Донецькій області

15 грудня 2016 року № 434/2

 

 

План – графік

проведення щомісячних безвиїзних та щомісячних виїзних перевірок щодо додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державним підприємством «Адміністрація морських портів України» (щомісячні безвиїзні перевірки), Донецькою обласною державною адміністрацією, обласною військово-цивільною адміністрацією, районними державними адміністраціями, районними військово-цивільними адміністраціями Донецької області та їх структурними підрозділами на 2017 рік

№ з/п

Найменування суб’єкта нормотворення

Період, що перевіряється

Завдання

(перелік питань) перевірки

Строки проведення перевірки

Виконавець

І. Щомісячні безвиїзні перевірки щодо додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів

1.

Суб’єкти нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області (відповідно до затвердженого Переліку)

та державне підприємство «Адміністрація морських портів України»

Грудень 2016 року;

січень – листопад 2017 року

(щомісяця протягом 2017

року)

Виявлення за переліком розпорядчих документів, прийнятих суб’єктом нормотворення за відповідний місяць нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації в Головному управлінні та витребування завірених в установленому законодавством порядку копій зазначених актів для проведення їх перевірки щодо додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів

(у разі виявлення)

До 10 числа місяця

(протягом 2017 року)

Уповноважені особи управління реєстрації норматив-но-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області

ІІ. Щомісячні виїзні перевірки щодо додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів

1

Суб’єкти нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області (відповідно до затвердженого Переліку)

Грудень 2016 року;

січень – листопад 2017 року

(щомісяця протягом 2017

року)

Виявлення порушень законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів: неподання, несвоєчасного подання для державної реєстрації нормативно-правових актів, які відповідно до законодавства підлягають державній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз’яснень у будь-якій формі, що встановлюють правові норми, інших порушень

З 10 до останнього числа місяця

(протягом 2017 року)

Уповноважені особи управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Донецькій області

 

Начальник управління реєстрації
нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти
Головного територіального управління юстиції у Донецькій області
О.С.Залозна

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного територіального управління юстиції у Донецькій області
15 грудня 2016 року № 434/2

 

Перелік

суб’єктів нормотворення, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області

 

1. Донецька обласна державна адміністрація, обласна військово-цивільна адміністрація;

2. Департамент охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації;

3. Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації;

4. Департамент економіки Донецької обласної державної адміністрації;

5. Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації;

6. Департамент агропромислового комплексу та розвитку сільської території Донецької обласної державної адміністрації;

7. Департамент соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації;

8. Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації;

9. Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації;

10. Департамент інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької обласної державної адміністрації;

11. Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації;

12. Департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації;

13. Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації;

14. Департамент інформаційної та внутрішньої політики Донецької обласної державної адміністрації;

15. Управління у справах сім'ї та молоді Донецької обласної державної адміністрації;

16. Управління культури і туризму Донецької обласної державної адміністрації;

17. Управління з питань фізичної культури та спорту Донецької обласної державної адміністрації;

18. Управління містобудування та архітектури Донецької обласної державної адміністрації;

19. Управління автомобільного транспорту Донецької облдержадміністрації;

20. Служба у справах дітей Донецької обласної державної адміністрації;

21. Державний архів Донецької області;

22. Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області;

23. Артемівська районна державна адміністрація;

24. Фінансове управління Артемівської районної державної адміністрації;

25. Управління агропромислового розвитку Артемівської районної державної адміністрації;

26. Управління праці та соціального захисту населення Артемівської районної державної адміністрації;

27. Відділ освіти Артемівської районної державної адміністрації;

28. Відділ культури та туризму Артемівської районної державної адміністрації;

29. Служба у справах дітей Артемівської районної державної адміністрації;

30. Великоновосілківська районна державна адміністрація;

31. Управління економіки, розвитку сільської місцевості, впровадження реформ та агропромислового комплексу Великоновосілківської районної державної адміністрації;

32. Управління агропромислового розвитку Великоновосілківської районної державної адміністрації;

33. Управління соціального захисту населення Великоновосілківської районної державної адміністрації;

34. Фінансове управління Великоновосілківської районної державної адміністрації;

35. Управління освіти, молоді та спорту Великоновосілківської районної державної адміністрації;

36. Архівний відділ Великоновосілківської районної державної адміністрації;

37. Відділ культури і туризму Великоновосілківської районної державної адміністрації;

38. Служба у справах дітей Великоновосілківської районної державної адміністрації;

39. Волноваська районна державна адміністрація;

40. Відділ освіти Волноваської районної державної адміністрації;

41. Фінансове управління Волноваської районної державної адміністрації;

42. Управління соціального захисту населення Волноваської районної державної адміністрації;

43. Архівний відділ Волноваської районної державної адміністрації;

44. Відділ культури і туризму Волноваської районної державної адміністрації;

45. Управління економіки Волноваської районної державної адміністрації;

46. Управління розвитку сільської місцевості, впровадження реформ та агропромислового комплексу Волноваської районної державної адміністрації;

47. Служба у справах дітей Волноваської районної державної адміністрації;

48. Нікольська районна державна адміністрація;

49. Управління агропромислового розвитку Нікольської районної державної адміністрації;

50. Відділ економіки Нікольської районної державної адміністрації;

51. Управління соціального захисту населення Нікольської районної державної адміністрації;

52. Відділ у справах сім'ї, молоді та спорту Нікольської районної державної адміністрації;

53. Відділ освіти Нікольської районної державної адміністрації;

54. Відділ культури і туризму Нікольської районної державної адміністрації;

55. Служба у справах дітей Нікольської районної державної адміністрації;

56. Архівний відділ Нікольської районної державної адміністрації;

57. Фінансове управління Нікольської районної державної адміністрації;

58. Добропільська районна державна адміністрація;

59. Управління агропромислового розвитку Добропільської районної державної адміністрації;

60. Управління соціального захисту населення Добропільської районної державної адміністрації;

61. Фінансове управління Добропільської районної державної адміністрації;

62. Відділ освіти Добропільської районної державної адміністрації;

63. Відділ культури і туризму Добропільської районної державної адміністрації;

64. Служба у справах дітей Добропільської районної державної адміністрації;

65. Архівний відділ Добропільської районної державної адміністрації;

66. Костянтинівська районна державна адміністрація;

67. Управління праці та соціального захисту населення Костянтинівської районної державної адміністрації;

68. Управління агропромислового розвитку Костянтинівської районної державної адміністрації;

69. Фінансове управління Костянтинівської районної державної адміністрації;

70. Відділ освіти Костянтинівської районної державної адміністрації;

71. Відділ культури, молоді, спорту і туризму Костянтинівської районної державної адміністрації;

72. Служба у справах дітей Костянтинівської районної державної адміністрації;

73. Красноармійська районна державна адміністрація;

74. Управління соціального захисту населення Красноармійської районної державної адміністрації;

75. Сектор охорони здоров’я Красноармійської районної державної адміністрації;

76. Відділ культури Красноармійської районної державної адміністрації;

77. Управління агропромислового розвитку Красноармійської районної державної адміністрації;

78. Управління фінансів Красноармійської районної державної адміністрації;

79. Відділ освіти Красноармійської районної державної адміністрації;

80. Служба у справах дітей Красноармійської районної державної адміністрації;

81. Мар'їнська районна державна адміністрація, районна військово-цивільна адміністрація;

82. Відділ освіти Мар'їнської районної державної адміністрації;

83. Відділ культури та туризму Мар'їнської районної державної адміністрації;

84. Управління соціального захисту населення Мар'їнської районної державної адміністрації;

85. Архівний відділ Мар'їнської районної державної адміністрації;

86. Відділ охорони здоров'я Мар'їнської районної державної адміністрації;

87. Управління агропромислового розвитку Мар'їнської районної державної адміністрації;

88. Управління економіки Мар'їнської районної державної адміністрації;

89. Фінансове управління Мар'їнської районної державної адміністрації;

90. Служба у справах дітей Мар'їнської районної державної адміністрації;

91. Новоазовська районна державна адміністрація;

92. Олександрівська районна державна адміністрація;

93. Управління агропромислового розвитку Олександрівської районної державної адміністрації;

94. Управління праці та соціального захисту населення Олександрівської районної державної адміністрації;

95. Фінансове управління Олександрівської районної державної адміністрації;

96. Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації;

97. Відділ культури і туризму Олександрівської районної державної адміністрації;

98. Служба у справах дітей Олександрівської районної державної адміністрації;

99. Архівний відділ Олександрівської районної державної адміністрації;

100. Відділ економічного розвитку та торгівлі Олександрівської районної державної адміністрації;

101. Мангушська районна державна адміністрація;

102. Відділ культури і туризму Мангушської районної державної адміністрації;

103. Відділ агропромислового розвитку Мангушської районної державної адміністрації;

104. Служба у справах дітей Мангушської районної державної адміністрації;

105. Відділ освіти Мангушської районної державної адміністрації;

106. Управління соціального захисту населення Мангушської районної державної адміністрації;

107. Фінансове управління Мангушської районної державної адміністрації;

108. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Мангушської районної державної адміністрації;

109. Архівний відділ Мангушської районної державної адміністрації;

110. Слов'янська районна державна адміністрація;

111. Фінансове управління Слов'янської районної державної адміністрації;

112. Управління соціального захисту населення Слов'янської районної державної адміністрації;

113. Служба у справах дітей Слов'янської районної державної адміністрації;

114. Відділ освіти Слов'янської районної державної адміністрації;

115. Відділ культури та туризму Слов'янської районної державної адміністрації;

116. Архівний відділ Слов'янської районної державної адміністрації;

117. Відділ агропромислового розвитку Слов'янської районної державної адміністрації;

118. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Слов'янської районної державної адміністрації;

119. Старобешівська районна державна адміністрація;

120. Тельманівська районна державна адміністрація, районна військово-цивільна адміністрація;

121. Ясинуватська районна державна адміністрація, районна військово-цивільна адміністрація;

122. Відділ культури Ясинуватської районної державної адміністрації;

123. Фінансове управління Ясинуватської районної державної адміністрації;

124. Відділ містобудування та архітектури Ясинуватської районної державної адміністрації;

125. Служба у справах дітей Ясинуватської районної державної адміністрації;

126. Управління агропромислового розвитку Ясинуватської районної державної адміністрації;

127. Управління соціального захисту населення Ясинуватської районної державної адміністрації;

128. Відділ освіти Ясинуватської районної державної адміністрації.

 

Начальник управління реєстрації
нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти
Головного територіального управління юстиції у Донецькій області
О.С.Залозна